11 Eylül 2015 Cuma

Ted Talks [İngilizce]





Ted konuşmaları yıllardır takip ettiğim ve bana İngilizce öğrenmemde faydası dokunmuş bir video yayın sitesi. Alanında uzman kişilerin yaptıkları bilimsel konuşmaların yanında stand up benzeri gösteriler, sosyal konulardaki görüşler de mevcut. İlgimi çeken bir yayını öncelikle alt yazısız olarak izliyorum. Daha sonra İngilizce alt yazılı olarak izliyorum. Hala anlayamamışsam Türkçe alt yazılı olarak izliyorum.  İlgi duyduğunuz herhangi bir konuda konuşma bulmak mümkün. Konuşmaların konuları güncel. Ülkemiz haber sitelerinde bulamayacağınız güncel yenilikler, keşifler hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. Bilimsel açıdan birçok konuşma mevcut. Her milletten her aksandan konuşmacı mevcut.  Ted konuşmalarındaki konuşmacılar farklı farklı milletlerden katılıyor. Bu sebeple listeninginizi geliştirmek için çok faydalı bir hizmet. İyi bir İngilizce isteyenlerin mutlaka takip etmesini tavsiye ediyorum.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder