26 Temmuz 2015 Pazar

Geometri Kaynak Tavsiyesi



Esen Konu Özetli Soru Bankası (sınıf sınıf)
Lise boyunca dersleri işlediğimiz ana kitaptı. Açıkçası hoca pek anlatamazdı kendim bu kitaptan konulara çalışırdım. Yapamadıklarımı arkadaşlara sorardım onlar da yapamazsa hocaya. Her konu başında 1-2 sayfa kısacık konu özetinden sonra sayfa sayfa örnek soru + çözümü ve ona benzer 4 örnek. Genel olarak tavsiye ederim zamanınız varsa mutlaka alın çözün iyi kitaptır.



Zirve Konu Anlatımlı (sınıf sınıf)
Sınavlardan önce bu kitap en büyük yardımcım oldu. Çok güzel bir konu anlatımı var. Konu anlatımında başarılı olduğu kadar içinde kolaydan zora giden çok sayıda testi de var ve soruları oldukça iyi. Zamanınız varsa bu kitabı da kullanın. Hatta lise derslerine takviye olarak da kullanabilirsiniz.



Simetri YGS
Geometriye tam hakim olmayan veya düşük netler yapan arkadaşlar, şu geometriyi bi halledeyim diyenlerin yardımcısı simetri. Ygsdeki en korkulu dersim geometriyken 1 ay bu kitabı çözmekle 1y-2ya kadar geliştirdim. Ayrıca kitap sağlam temel oluşturur. İyidir yani alın.



Birey B Soru Bankası
Geometriden yüksek net çıkarmak isteyen arkadaşların mutlaka çözmesi gereken orta hatta zora daha yakın soru bankası. Zaten birçok hoca da bu kitabı tavsiye eder. Soruları güzeldir ama konuyu tam çalışmadan çözmeyin derim. Zor gelebilir sonra moraliniz bozulursa çözmezsiniz.



Kartezyen Q Serisi Geometri 1 Soru Bankası

En üstleri hedefleyen arkadaşların bitirmesi gereken kitap kartezyen. İçinde sağlam sorular var ve bazıları da gerçekten çok zor. Geometri hocalarım dahi yapamadı. Bazılarını zar zor yapabildiler. Ama sorular hatalı değil ve gayet kaliteli. Lys geometri de zaten oldukça zor bu yüzden tavsiye ederim.